24 september

hallåhallåhallå! om ni undrar varför jag inte skrivit är det för att jag glömt bort att jag har en blogg, haha, nästan iallafall. imorse tog jag mig en springrunda på 5,5km ni anar nog inte hur skönt det är, testa! sen blev det duschen osv, vid femtiden åkte jag och kollade in en sak, vill verkligen ha, får se hur det blir med den saken.

ikväll blir det utgång på gg, inte varit där på ett halvår, dags nu kanske? haha. ska bli kul, typ enda gången ja varit taggad på gg innan jag börjat förfesta, hoppas det blir kul nu bara, ja klart de blir :)


mormors gamla skinnväska. TACK! <3


ensam och övergiven hos min babe hade jag inte mycket att göra


mina nya tungpiercing :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

snygg väska förfan! ha det så kul på gg :D

2008-09-24 @ 18:39:01
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

älskar dig <3

2008-09-24 @ 22:35:41
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0