dagen;

hellohellohello. idag har jag varit i göteborg med min älskling plus sex stycken till, gick mest mes bebi och jag hittade en lila kofta, en mossgrön kofta, en rosa tshirt, ringar, toffsar och spännen, sen käkade vi allihopa thai vilket var hur gott som helst. sen framåt kvällen blev det att dra hem till theres nya lägenhet, inte riktigt fattat att hon bor där än, är så van vid hennes gamla, menmen =) den va jätte fin. förfestade där lite och vi bjöd in grannarna som var 91or, hehehe.. sen kom martin, joel och anders så åkte vi på fest i herrestad, hos edsjö, ja får väl säga att det var roligare hos theres men ska inte skriva mer nu så det inte blir fel när man är lite rund under fötterna, nu blir det skräckfilm, det gillar vi =)


(en gammal bild på mig och thessan)

Kommentarer
Postat av: Evelina

du är jämt i göteborg din skit :( fuskigt

2008-09-07 @ 16:34:30
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: theres

haha en klassiker :)

2008-09-08 @ 15:50:53
URL: http://therestefanie.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0