NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

idag tog jag en springtur med min hund, hela 5,5km. började regna precis när jag skulle ut men sket i det och när jag sprungit i skogen en bit så börja det åska och dåna och man hörde att den var sjukt nära mig, men likabra att springa klart lixsom, eller kanske inte, men ingen idé att vända iallafall, jag vart faktiskt livrädd fast jag inte är rädd för åskan annars, när jag var bara några hundra meter ifrån att vara hemma så kändes det bra att jag klarat att inte bli träffad av blixten, jodå då slår den ner minst 4-5 meter ifrån mig, helt genomblöt och vättskrämd klarade jag mig ändå hem, men tänk om jag sprungit en aning snabbare, då hade jag blivit träffad. scary shit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad hemskt! gör aldrig mer om det..

2008-09-09 @ 17:35:33
Postat av: hanna

vem är du då?

2008-09-09 @ 18:23:16
URL: http://hannilicious.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0