BUDDYS

blev ingen uppdatering igår, men hade verkligen inte tid. hade inga som helst planer igår, men så erbjöd sig pappa att bjuda mig och mamma på buddys i trollhättan (ett bowlingställe) så det blev de, kul som fasen fast jag förlorade, haha. efteråt köpte jag en tröjja på gina tricot, sen åkte vi hem och till buttlers och käkade mat, gott som fasen. sen direkt när jag kom hem så kom markus hit, vi kollade på den nya filmen the strangers, fyfan så äcklig den är, sett den två gånger, men lika hemsk varje gång.

idag har jag inte heller några planer, förutom ikväll då jag ska åka till min mormor och ha mys med räkor och sova där, inte ofta man gör det och hon uppskattar det till 1OOO :D


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0