ROCK OUT THIS PLACE

usch vilken hemsk morgon jag hade, vaknade ca O7.15 av att jag mådde sjukt dåligt och ville bara spy, så mamma kokade en grej jag köpt på life för ett bra tag sen, typ bra för hälsan eller nått, köper aldrig sånt men hade blivit rekommenderad den om man inte mådde bra, va de än va lixsom och den gör susen (iallafall på mig) brukar dricka den även om jag inte mår dåligt och jag mår skit bra efteråt, god är den med :)

runt 15.3O skulle mamma ner till doktorn i göteborg och hennes kompis skulle till ikea, så jag följde med en sväng dit, vi käkade och kollade runt i ca 1h3Omin innan mamma också kom, trevligt trevligt. hittade en massa fint som jag ska beställa från internet, men fick med mig lite hem.



dessa burkar köpte jag på ikea sist gång, men laddade upp med bilar till dom idag :) 



denna smyckhängare, som passa perfekt in hos mig, orkade inte plocka upp de andra grejjerna, men blev en sminkhållare för alla eyeliner, mascara mm. och två pennskrin man hänger upp på väggen, skittuffa.



invigde mina nya tights idag :)


avslutar med en bild på mig också. kiss kiss.


Kommentarer
Postat av: kim

var är tightsen köpte? :)

2008-09-16 @ 22:59:58
URL: http://kimpandusan.blogspot.com
Postat av: hanna

to kim: gina tricot :)

2008-09-16 @ 23:22:14
URL: http://hannilicious.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0