all good things come to ....

image227
vaknade av att min pappa var überarg på lilla mig och det var långt ifrån kul :/ så jag drog bara på mig kläder och åkte ner till stan, så jag har varit i stan hela dagen, inga folk ngnstans :) men mysigt hade jag det, haha jag luffade inte runt själv alltså, jag träffade kevin och sandra, köpte glass och massor, sen drog vi hem till thomas där vi spelade klädpoker och jag vann :D haha, fick bara ta av mig min tjocktröjja , mkt bra hanna mkt bra :) sen drog jag till mamma så ville syrra min äta på McDonald´s så vi drog dit oså.. sen blev klockan 19.00 och då började jag jobba, så står här på jobbet nu, jobbar till 22.00 :)
valborg imorgon och det är likamed grillning sen party :)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0