allas lilla tuffing

jobbig dag igår, gick till sjukhuset för att träffa jonathan, men han sov och hans mamma sa att jag nog ändå inte ville se han nu, han är väl helt blåslagen :( och jag bara grät! gav han blommor och kort iallafall och efter jag jobbat idag ska jag åka och hälsa på honom, jag är så tacksam att han lever ♥
vid 19 tiden gick jag och theres till klocktornet där det var minnesstund, men jag förstår fortfarande inte att han är bortaaaaaaaaaaaaaaaa .....

imorse när jag vaknade fick jag nog världens konstigaste känsla, det kändes precis som att henrik talade om att han mår bra nu, det kändes helt verkligt, och jag vet att du har det mycket bättre än oss här nere på jorden henrik, men att du är borta kan ingen förstå, VI ALLA TÄNKER PÅ DIG! VI KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DIG! ♥

image181
VÅR FINASTE ÄNGEL - HENRIK JUMARK

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0