du väntar inte lika länge på oss som vi på dig, henrik jumark.

började vid 8.30 med foto, hade inget & göra men så jag gick till dalasalen och jobbade med min recension, sen kom emma och sa att hon behövde mig för hon ville ta kort på mig i studion oså :) haha hon tycker väl att jag passade bäst! hm, ingen jobbig dag direkt för efter det hade vi matrast och sen psykologi, kollade på film som alltid, ja verkligen varje lektion, men jag klagar inte, nejdå :) sen så sluta vi, blev chokad när jag kom ut, det var skit varmt :/ så gick jag till linn och emelie och hjälpte dom med massa grejjer, så hyrde jag två filmen och åkte bussen hem, då kom hasse (jonathan hansson) till mig, kändes så bra att träffa dig, efter allt som hänt och att jag varit på sjukhuset så många gånger utan att få se dig, men nu äntligen :) som tur var så var du på riktigt bra humör och gamla vanliga roliga hasse :) haha, fast lillen fick ont i nacken rätt mkt så jag var massör :) han åkte hem runt 9tiden, tack för att du kom så jag fick se dig ♥ nu har jag nyss pluggat lite psykologi, kom på att jag har prov imorgon, bra där, känns inte lönt att sitta & råplugga, jag är sämst på att komma ihåg vad jag läst, haha snutte då! nu blir det ett avsnitt av oc tycker jag :) längtar så otroligt mycket till det där jädrans sommarlovet nu :D

image210image211
två av bilderna emma tog på mig idagens, så cool är jag :D

har tänkt en massa på dig idag henrik, likaså alla andra dagar också, dessa minnen som jag tar vara på så väl, kommer komma upp i mitt huvud varje dag resten av mitt liv, jag hoppas att det är som dom säger, att du väntar inte lika länge på oss som vi på dig, vi finns hos dig och du hos oss, hela tiden.. men vi vill se dig, ditt leende, ditt skratt, din röst och din kropp, och jag minns dig som om det vore igår. du är så vacker vår ängel. vi glömmer dig inte!

Kommentarer
Postat av: Josefin a.k.a Noolita

snygga kläder !

2007-04-25 @ 00:08:41
URL: http://noolita.blogg.se
Postat av: hej hej

får man fråga vart adidaströjan kommer ifrån?

2007-04-25 @ 10:49:37
Postat av: Anonym

svar till hej hej: jag vet ju inte var du bor osv men den är från - stereo i uddevalla , vet inte om den finns kvar men !

svar till josefin: tack så jätte mycket :)

2007-04-25 @ 23:20:13

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0