födelsedagsparty för martin och gustav <3

det blev som man tänkt sig igår också, ferre såklart :) fick reda på att martin och gurra hade födelsedagsfest hos anders och först var jag väl lite skeptisk eftersom jag och gurra inte va så jätte bra kompisar längre, mer eller mindre ovänner :P men vi bestämmde att vi skulle åka dit iallafall, så theres och steffi kom upp till mig, så fixade vi oss med glitter & allt möjligt, haha :) sen kom min bror och hämta oss för att köra upp oss till lane, så fick vi öl & grejjer, alltid gott :) plus att det hoppa in fyra killar till i bilen, det kändes ju inte fel :) haha.. sen kom vi upp dit iallafall, folk dansa överallt & var fyllesvin :) men det var riktigt kul, plus att jag våga säga grattis till gurra, haha.. sen efter några timmar kom han och drog med mig till ett rum så fick vi snacka ut om varför vi är surisar, så blev vi kompisar igen :) gulligt va.. hade jävligt ont i ögat sen också, micke skulle göra give me five med mig så slog han mig rakt i ansiktet istället sen så kom steffi med sin armbåge rakt i ögat så de kändes som ja fick världens bula så fick gå runt med massa is, haha fulle.. sista timmen var jag väl inte direkt på topp, var jävligt sur, men då va väl klockan runt tre så jag åkte hem då istället, men rolig kväll hade jag iallafall :D

imorse åt jag en megastor och god frukost sen åkte jag, mamma & pappa till överby och kollade lite, hittade inga snygga kläder alls, sen kom jag på att jag verkligen vill ha en dvd, så att jag kan kolla på film på mitt rum istället, så pappa gick med mig och kolla så det blev en svart philips :) as snygg, mihi tack pappsen <3 sen köpte jag mig en tidning och en cola zero också sen åkte vi hemmåt igen, åkte och åt thaibuffé, mummmma :) sen fick jag hyra mig en film - the grude 2 , uhhh vågar jag :S och en stor godispåse :) myskväll att se fram emot !

födelsedagsbarnen martin och gurra plus min favorit theres <3
image206

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0