fyfan :(

image208sämsta dagen på länge, vaknade med mensvärk och halsont, men kämpade mig upp till skolan ändå, hade bildlektion, den va så seg så jag bara ville somna, sen fick man vänta en timme på nästa lektion så vi hade samhäll, men vi fick bara papper om en hemläxa sen fick vi gå, sen hade jag den jävla mensvärken, mådde illa och var på dåligt humör så jag orkade inte vara kvar, så jag gick till mammas jobb, men dett första jag fick var bara sura ord, alla ska bara vara sura på mig, tänkte att jag skulle gå till stan lite, ingen idé att åka hem eftersom jag skulle jobba efter tre timmar, så jag gick till banken för att fixa mitt kort som gått sönder eftersom jag fått ett nytt, men då funkade inte det heller, hatar att gå i affärer utan money, gick och frös och ville bara spy, tillslut gick jag tillbaka till mammas jobb, då var hon ännu surare, mammor alltså :/ så jag gick runt där och gjorde absolut ingenting, har aldrig haft tråkigare tror jag, sen blev klockan halv fyra så då gick jag och jobbade en stund hos farfar,
men han körde hem mig eftersom han märke att jag inte mådde bra, så när jag kom hem lagade jag mig lite mat, satte på oc, sen somnade jag, nu vaknade jag nyss och mamma bad mig göra tusen grejjer hemma, men min syster behöver då inte göra ett skit, och hon tackar eller nöjer sig inte ändå, jag är så sur ! nu ska jag gå & lägga mig innan jag går under, usch var kul för er att läsa detta :( kan det inte bara existera överflöd med kärlek ? ♥♥♥

image209

saknar dig henrik, jag hoppas du hör mig när jag pratar med dig ?♥

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0