give me summer

började skolan 11.45 idag, älskar onsdagar, hade psykologi kolla på den norska filmen elling , sen fick vi sluta en halvtimme tidigare , sen hade vi idrott men ja hade glömt kläder så ja fick gå , gick till mamma där min mormor var också , så sa mamma att theres hade vart där & frågat efter mig så ja ringde henne , så kom hon as snabbt :D haha .. sen så drog vi hem till henne , och sen till skolan för & hämta grejjer i skåpet , sen hem till henne igen och sen gick vi till stan , så tog vi ettan ut till torp , så hoppa steffi på på vägen också , gick runt & kolla en massa , mest present till vincent (steffis pojke) så hitta vi tillslut en sak , men hemlis :) sen käka vi & en massa grejjer , sen åkte vi hemmåt igen , steffi drog hem till sig och jag och theres hem till henne , kollade på bolibompa oså sen när kl va halv åtta satte jag i ljusa slingor på thessan :D hann inte se hur det blev för sen skulle jag åka hem , men ja e grym på sånt så de blev säkert skit snyggt ;) haha .. de va min dag det :) nu blir det oc..

image198

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0