HALMSTAD 07

Vi på Gastons ♥
image164

Halmstad 07

Fredags: gick i skolan till halv två, eller gick ifrån sista lektionen, sen kom mammas kompis och hämta mig, körde mig till torp där jag skulle ta bussen, höll på att ta en buss till oslo först, men jag klara mig, puh :) sen åkte jag till göteborg där jag väntade i ngn halvtimme , sen en direkt buss till halmstad :) då kom min syster amy och hämtade mig vid österskans, åkte hem till henne, första gången man fick se hur hon bodde numera, eftersom hon flyttat till hus, fast det bodde en 18årig kille över henne och en 28årig kille under henne och hennes pojkvän då :) men det var stort och fint, eftersom amy är så grym på design , plus att jag köpte marimekko servetter och grönt design ljus & lite smått och gott till henne , när jag packat upp min grejjer oså , började vi grilla ute , sen satt vi och åt i "sommarsolen" jävligt varmt va det iallafall , det var jag, amy, henke, lasse, helena, thessan, peder och thomas som hade grillmys , så mumma vart det :) sen gick brudarna in och kolla lets dance och åt ännu mer gottigt .

Lördags: vaknade vid elva tiden då frukosten var klar, och bara jag och amy var i huset eftersom henrik hade åkt och jobbat (systers pojke) sen vid tolv cyklade vi till stan, där vi mötte helena och hennes lillasyster louise som var 17 (ett år yngre än mig) så gick vi runt och kollade i en massa affärer, oooh shopping i halmstad alltså ♥ men det värsta var att jag har ju en jävla wiplash skada så jag fick så jävla ont i ryggen , så det var lite jobbigt att gå runt & shoppa när jag glömt tabletterna och så , men lite blev det iaf , toffsar , vita skor med blåa & röda detaljer 199:-, en svart t-shirt fast väldigt annorlunda, inte många som har den, riktigt snygg 799:-, haha lite måste man väll unna sig, sen mötte vi på ella och therese, så gick vi och fikade med dom vid parken och ella var bigmomma med bebben i magen :) sen efter en lång dag på stan kunde jag inte cykla hem för min jädrans rygg så helena körde hem mig och amy , så fick jag lägga mig i soffan en stund och ta tabletterna och så , sen mådde jag prima , så vid halv 7 tiden kom helena , louise och thessan till oss , hade lite mys ute i trägårn , gjorde "jag har aldrig.." haha där fick man reda på lite , sen vid halv 9 tiden gick vi ner till stan , och skulle gå & käka på gastons , det var riktigt gott , sen fick man ont i ryggen igen , men det försökte jag inte tänka på med lite godis saft i magen , och helt plötsligt var det hur mkt folk som helst inne på krogen , och riktigt bra musik ;D så då blev det fest , riktigt kul var det :) glömmer inte!

Söndags: Vaknade runt elva igen , så kom helena och louise och hämta oss igen , haha värsta chaffisarna , men sisters bil hade ju blivit trasig så :( så åkte vi och hämta thessan, sen köpte vi korv och fika oså på vägen till tylösand , helt underbart väder , låg på mysigt ställe och hade med oss en massa tidningar , sen grillade vi korv , spådde varann och "begravde" daniel larsson , haha det va så jävla kul , och när helena skulle berätta om när hennes ångest skulle "ta henne" hahaha :D så kände vi lite på vattnet , men det var så att benen domna bort :/ tog en massa kort och sånt också , plus att vid tre tiden ringde ella (hon som hade bebben i magen) och sa "för tre timmar sedan fick jag lille elton" haha så jävla sött alla trodde det var april skämt , men sen skicka hon kort på den lille och den va så cutie :) vid fyra tiden åkte vi därifrån , efter att man fått lite färg och fräknar ;D sen körde dom hem oss och jag sa hejdå till louise och helena , hel sköna var dom :) sen blev det packningsdax och jag och amy gick till bussen , sen åkte jag ifrån systra min , älskar dig och tack för helgen , helt toppen ♥ och jag kmr tillbaka till sommaren !
 

Vi på Tylösand ♥
image166image167image168

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0