hår hår hår....

gud vad jag vill färga mitt hår, men har så mycket olika ideér jag kommer med och jag vet inte vad jag ska välja, usch jobbigt, jag hatar att jag ska tröttna på hårfärgen så fort. nä nu tänker jag skriva upp ett par förslag och fråga min kära frisör vad han tkr passar fint på mig :)

- jätte mörkt brunt hår, men chokladbruna och en aning ljusare bruna slingor, rätt många men ändå så att man märker det mörka håret.

- chokladbrunt med lite mörkare bruna slingor, men inte många.

- hårfärgen jag har nu, svarta och mörk bruna slingor.

- mörkbrunt hår och förnya min ljusa slinga i luggen.

- mörk brunt hår med ännu mörkare underhår, och samma mörka färg i underhåret som slingor.

en del av mina ideér, men vafan ? jag trötttttnar så fort, vill ha snyggt hår. plus att jag antingen vill klippa lång lugg eller ngn flashig snelugg, klippa upp framme vid ansiktet och toppa det. ge mig snyggt sommarhår!

om ni har ngn åsikt , kommentera nedanför (länken syns in, men dra musen på raden med datumet så kommer den upp)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vafan, alla förslag var ju typ samma :)
Jag tycker du är het som fan med din ljusa slinga i luggen plus ruggigt mörkt hår! Kör på det!

2007-04-03 @ 22:51:57
Postat av: Ida

.. Eller.. så kör du på mörkbrunt hår med slingor i olika nyanser av brunt :)

2007-04-03 @ 22:55:31

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0