henrik är himlens glädjespridare <3

vaknade tidigt imorse av att jag fick sms av lilla hasse, tack för att du stannade hos oss här på jorden ♥ sen fixade jag till mig och åkte till göteborg med mamma och syster, så träffade vi kusinerna och faster där, käkade på restaurang och hade jätte mysigt :) i början var det jätte jobbigt, bara tänkte på henrik hela tiden, gick runt med tårar i ögonen, men mina kusiner fick mig på andra tankar, så jag hade kul tillslut :) köpte victoria secret jeans, en stor tshirt, 3par halsband, hårband, lampa, målarfärg och lite smått & gott :) ska inskaffa mig en ny säng också, en rund blir det nog, jävligt inne på den iallafall :) jaja, kom hem för en stund sen, fick sån huvudvärk, men nu mår jag bättre för jag drack ngn äcklig blaska, uuh! som sagt, kan inte sluta tänka på allas vän & glädjespridare, vår henrik jumark !!!!!!! <3

image184


 


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0