i will always love you

snart dags att börja plugga matte och skriva värsta uppsatsen i naturkunskap, så jobbigt :/
men får väl ligga ute i solen och plugga, så gött väder ju, skulle hellre vilja sticka ut och
springa en stund, sen fixa mig och dra ut och grilla eller något, men dröm. måste bli
klar med pluggningen idag sen ska jag iväg och jobba hela kvällen, vilken tråkig
lördag verkligen, bra slut på lovet, uh uh uh :( oså mår jag illa också, en rolig
sak jag ska göra är att rita upp hur jag vill ha mitt rum och vilka möbler jag
vill ha osåvidare, vill tapetsera också men så fort en lägenhet i pappas
fastighet blir ledig så flyttar vi ju dit, så känns inte som en sån stor
idé, menmen, ska iaf fixa resten :) men nu kan jag inte skriva
här mer iallafall, måste börja plugga skiten ur mig och
spy ut alla mattetal som finns, have a great day ♥

image190

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0