i would look good on you

vilken mysig dag det varit , sinnes ..

vaknade vid 12 tiden , gick upp och packade bikini och underställ , sen trodde jag att jag börja skolan 14.00 men så ringde ida och och fråga vart jag var , så då fick jag springa till badhuset eftersom vi började 13.40 , men jag hann som tur var :) så jag simmade tjugolängder med kläder på , fick typ kramp :S sen skulle jag trampa vatten i tolv minuter , det var jävligt jobbigt , men sen var jag klar med allt som man behöver göra inom simningen i skolan , så nu behöver jag inte gå till vårt tråkiga badhus med sur kärringarna i receptionen mer :) härligt! efter en dusch och sminkning gick jag raka vägen till mcdonalds och köpte mig big mac , sen gick jag till jobbet och åt det , så kom emelie , linn och emma dit med , så ville dom också ha mat så jag fick gå ner med emelie och hunden till mcdonalds igen , fick typ så och vänta med den lille chiuwawan i tio minuter , sen kom hon äntligen , men hur mkt hamburgare som helst , haha , sen gjorde dom långbord på jobbet så käka emelie , linn , emma , andrea och joel , fult vare :) sen var jag på jobbet en stund , och sen körde mamma hem mig , gick ut en långpromenad med min hund , riktigt skönt :D sen hem hit , nu MÅSTE jag bara städa , mitt rum ser ut som ....... jaja , sen blir det oc ..

my honeymone <3
image169


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0