ignore

image212

Gokvällens :) imorse började jag 11.45 så gött alltså , hade psykologiprov då , det gick susens , sen iväg till idrotten , rätt jobbigt må jag säga ;D blev lite svettig iallafall , sen efter det en kall dusch .. sen gick jag en sväng till twinsen och snacka lite , sen var jag så duktig och gick till banken för att fixa mitt bankkort som var trasigt länge nu :/ men nu är det fixxat :) sen tog jag mina ben och gick mot bussen där jag träffa min 14izz syster som skulle till munkedal och träffa killar , haha lillen :) sen hoppade jag på bussen och åkte till markus , fick makaroner occh köttbullar , sen godis också , så kollade vi på "tack gode gud" fast han nog helst ville kolla fotboll , men han e så snäll så :) var där till 22.30 ungefär sen kom mammi och hämta mig ! imorrn ere torsdag då , då blir det jobb fr. 17.00 - 22.00 , hoppas jag får mkt & göra ;D nu har jag subër ont i huet så det blir att dregla kudde nu ♥

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0