jag älskar dig men har aldrig varit osäkrare

nu har jag ändrat design på bloggen, kände att det var på tiden ,
men vet inte om jag blev suber nöjd ? eller var tkr ni ? :)

image215

torsdag : började tidigt med mdk lisson , hade två vikarier idag ,
två killar i 20års åldern eller nått hihi . . tiden gick rätt snabbt sen
hade vi samhäll då det kom en cool metall kille från LO och snacka
om sommarjobb med oss , så fick vi ett litet prov och om vi hade alla
rätt kunde vi vinna biobiljetter , haha glüttigt :) sikka ord ! sen hade vi
matrast , rätt good mat - kassler med potatissallad ! sen svenska med
min "favorit" lärare , skulle träna oss på att stå & prata inför hela klassen
så man fick stå där & berätta om sitt namn , i mitt fall Hanna då :) haha
jag sa att mitt smeknamn var "snygg" ifrån idas sida iallafall och det var
subër tråkigt att stå där , men jaja :D sen så slutade man 13.10 , då gick
jag till twinsen , gick & käka & massa sånt , sen gick tiden as snabbt så
var klockan redan 17.00 då jag började jobbet , och nu slutar jag strax ,
men ska dra mig nu och börja städa :) IMORGON ÄR DET ÄLSKLINGSDAGEN :)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0