kommer man någonsin kunna förstå sig på er killar :S

trevligt igår alltså :) ami fråga om jag skulle med och kolla på match så jag
åkte med henne och kolla på den , sen tog vi en promenad ner till stan så
gick jag hem till theres som var bestämmt och ami gick till martin, hemma
hos theres var evelina så gick vi och köpte lite dricka och sen kom steffi
också :) så gjorde vi lite flummo stuffs, sen kom tobbe oså med , så gick
vi inåt stan och ja det hände en massor , orkar inte berätta allt ! sen blev
jag och theres sjukt trötta så vid kl.1 gick vi hem till henne och somnade
sen vid 2 kom fredda och christopher och hämta oss så åkte vi till andra
sängar och sov, haha :) kul kväll iallafall !!

imorse vaknade jag 05.46, uh :( jobbigt .. sen så somna jag om och
vaknade vid 10.00 istället, sjukt trött.. sen kom min jobbiga pappa
och tjata huet på mig , sån där jobbig morgon , så jag bara vill slå
någon , ska iallafall städa och grejjer nu , sen ska ja fan inte sitta
hemma och äckla , nepp ska åka ngnstans , vet inte vart än , men
alltid finns det ngt kul att göra :D hej doooooo <3

image221

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0