love, peace and friendship

svårt matteprov eller vad, hade fått massa papper jag skulle träna på, jag lovar det var en enda av minst tjugo frågor som jag hade tränat på, sen kunde jag ju en del annat också , men det var två nationella matteprov, gud dra mig baklänges så svårt :| nu ska jag ta och göra mig makaroner och köttbullar, sen om ngn timme kommer det lite kompisar hit och ska ha filmkväll, det blir chips & dipp med filmen step up, där snyggingen är med ;) OH SINNES !
imurgun har jag såndär härligt lång sovmorgon, men måste ner till stan tidigare iallafall, gå till agneberg och lämna en massa böcker, lite försent, men hoppas inte lille lärarn blir suris bara :) jag ska se så söt & snäll ut! nyss fick jag höra att issas kille har fått hjärnblödning, gud vad händer uddevalla :S finns här issa <3 dags att lägga smör i plattan nu, mat som gäller! PUSS

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN STORASYSTER ♥

image197
ta vara på vad du har, du vet aldrig när du förlorar det!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0