lovet är snart slut :(



vaknade hyffsat tidigt imorse, gick ut och satte mig i den kokheta solen och pluggade matte skit, asså jag verkligen hatar det :( jaja sen har ja bara ätit en äckel gorbis idag, för tiden rann iväg så va klockan redan fem och då började jag jobba, men eftersom det var så jävla nice väder ute så var det inte mycket att göra på jobbet, så jag bad theres komma till mig, och snäll som hon är så kom hon som en blixt :) så hon var med mig från 19.30 - 22.00 haha viktigt att veta va, men vi hade kul som fan, berätta om massa pinsamma grejjer & käka godis :) mys mys .. sen kom tobbe & lillrobin oxå dom skulle kolla film o grejjer , men hade ingen aning vart så ja drog hem istället , fast ja egentligen skulle va me dom , men nu ska ja sätta på oc och äta chips med dipp för det var jag så dundrans sugen på :) imorrn är det fredag och jag ska leka med thessan :)

exakt en vecka sedan henrik lämnade oss vid denna tiden nu :(
men nu ska ja inte tänka på det, ska tänka på allt positivt jag fått dela med han ♥ fast jag saknar dig så in i norden jävla mycket ....

hasse lasse liten har kommit hem från sjukhuset idag också, glad att du kommer bli helt bra, älskar dig ♥

image189


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0