Mischa Barton

Imorse skrev MLi till mig på msn att jag var tvungen att åka ner till stan och köpa
mat till henne och jag är alltid så jävla snäll så det gjorde jag, så gick jag och lämnade
det till henne när hon jobbade, sen så kom Linnsan vid 17.00 och skulle börja jobba och
Jag och Mli har vart kvar hos henne ända tills 20.00, haha så jävla kul, vi skratta så vi grät, och
så tog jag ur glaset på mina solbrillor så va de en liten skrutt som kom fram och sa att dom va
sönder, haha ! Nu är jag iallafall hemma , hela kvällen , Theres kommer snart hit så blir det filmkväll,
men hamburgare och godis, hyrda filmer och mys, så kommer lite fler också :)

Snyggast outfiten idag, ska köpa nått liknande ;D
image224

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0