MIST STOCKHOLM

Fredag: Hade mdk sen mat och sen filmkunskap, det var rå jobbig, hade olle som lärare, har aldrig träffat en människa som pratar så mycket, det är så jobbigt, 3h 15h lektion och han pratade 3h av dom :| puuh va skönt det var när man slutade, sen på kvällen kom Theres hem till mig :) vi kollade på tv och åt godis & gotta oss. Hahaha så gjorde vi en annan sak, inte skrattat så mycket på länge :) så tog vi massor av kort, men dum i huet som jag är så kom jag när den jävla formatera knappen så alla bilder raderades :( fyfan va cp arg jag blev, vi kollade på typ som "hemsökta hus" fast ännu äckligare, fy var helt rädda :) men as kul hade vi i vart fall :)

image204image205


Lördag: Vaknade rätt tidigt, gött det hatar & vakna sent :) så fråga jag mamma om vi kunde åka till torp men så sa hon att hon ville ta med mig till en ny sminkbutik i stan först så skulle jag få välja nytt smink :) as snällt, så anmälde hon mig till en sminkkurs och då får man massor smink då med :) gulligt av dig mami ! köpte mig en puff, foundation, puder och ögonskugga :) skit bra.. sen så gick jag, mamma & birgitta (mammas bästa kompis) :P och fikade på stan, se åkte vi alla en sväng till torp :) hittade heta trosor, en tshirt och ett par skor :) trevligt :) sen gick vi till obs & handla massa mat, men sånt hatar jag, blir illamående av att gå i sånna äckligt stora matbutiker, haha :P konstig jag e . . Nu kom jag alldeles nyss hem iallafall , mamma har börjat grilla och efter det ska jag göra iordning mig och sen blir det ferre hade jag tänkt mig :D PUSS & SMEK!


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0