piss helg

detta skulle bli en skit bra helg, men det blev ju inte riktigt som planerat, inte många stunder man haft utan att tänka på henrik, jag har inte ens fattat lite varför? har vart på sjukhuset ett antal gånger med, men lilla jonathan bara sover & jag vill bara krama han !!!!

idag har vart lite bättre, folk som fått mig på andra tankar, jobbade i en två timmar, sen hem och duscha oså, sen åkte jag och robert och käka lite mat, sen hem till daniel brink, för han fyllde arton :) det var jävligt kul iallafall .. sjukt roliga pojkar alltså , det var brink, jag, robert, micke, dahl, rickard, kevin och david :D haha sköna . . riktigt kul kväll , tack för att ni fick mig på andra tankar :)

håller på med en film om henke också, eller ja film o film, men bildspel med musik och grejjer, så om du har bild på henke kan du väl skicka det på msn? - [email protected] .. haha snutte , gjorde den när jag var liten skrutt ;)

image182image183
du är bäst henrik ♥

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0