R.I.P HENRIK JUMARK - du är vår vackraste ängel.

HENRIK JUMARK 1989-02-09 - 2007-04-05

igår strax före 22 hade jag nog världens konstigaste känsla, men inte att det hade hänt något med dig henke. kan inte fatta att du är borta, du blev bara arton år, det kan fan bara inte sluta såhär. du var min barndomsvän, han som var så söt, snäll och hans underbara skratt, du var den där vilda lilla killen som jag tyckte så mycket om, det finns inte att du är borta, du får inte, jag vill ju se dig igen, många många många gånger, men du har det bättre nu, bättre än oss alla, du är den vackraste ängeln och vi alla vet att du kommer finnas hos oss föralltid, men vi vill att du är här hos oss! ♥ du har ett hjärta av guld!

image178image180



♥ Tack för att du klarade dig JONATHAN "HASSE" HANSSON ♥

KAN INTE FATTTTTTTTTTTTTTTA :'( - Tonåring omkom i singelolycka

En 18-årig man omkom vid en singelolycka på E6 i höjd med Grindmotet i norra Bohuslän sent på Skärtorsdagskvällen. Olyckan inträffade strax före klockan 23. Enligt polisen i Strömstad färdades två personer i bilen när den av okänd anledning körde in i räcket voltade, och blev liggande på taket. Den unge föraren omkom vid kraschen medan den andra personen lyckades ta sig ur bilen. Han klagade över smärtor i nacken och fördes till Uddevalla lasarett.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tror han skulle uppskattat allt somk alla gör för han om han kunde ha left nu å sett allt som hänt, De tårar som fallit för att den bilen Krashat,

2007-04-27 @ 00:04:59
Postat av: Anonym

fan va hemskt!
Har känt grabben sen -99 när han var bara en liten plutt. vi pratade samma dag då det hände.
Mina tankar går till familjen!

Vila i frid Henke

2007-05-08 @ 22:32:28
Postat av: Christian

fan va hemskt!
Har känt grabben sen -99 när han var bara en liten plutt. vi pratade samma dag då det hände.
Mina tankar går till familjen!

Vila i frid Henke

2007-05-08 @ 22:33:17
Postat av: Sussie

Jag känner inte grabben men min son gör det.När jag fick höra låten som hans kompis Robin hade sjungt på begravningen så gjorde det så ont.Det var så starkt o vacker gjort av killen som sjöng.Varför ska en kille som har hela livet framför sig dö?Ibland får man tänka att man får vara glad för att man får lära känna en person istället för att vara ledsen för att han dog..........Mina tankar e med familjen.....................

2007-05-09 @ 22:41:05
Postat av: simon lundin

kan inte fatta att du flög i från oss henrik

2007-05-11 @ 14:56:12
Postat av: Anonym

kan inte fatta att du flög i från oss henrik

2007-05-11 @ 14:58:03

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0