sista matten ever <3

vilken härlig dag :) fick sitta ute och sola varje lektion typ, underbart :D förutom att man hade trista lektioner då men, sen blev jag så hejjdundrans sugen på mcdonalds så jag fick med mig emma & ida att gå dit & käka, mums ! sen så gick jag raka vägen till min farfar för att jobba, sen körde han hem mig! Gick ut och la mig direkt i solen för att sola och plugga matte skit, men jag är så himla glad :) imorgon har jag matteprov och det är det sista matteprovet jag någonsin behöver göra i resten av mitt liv, snacka om lycka :) haha.. sen kom mamma hem och gjorde korv till mig sen började jag plugga på naturkunskapen, skrev en massa skit & va skit duktig men sen försvann allt och nu när jag försöker skriva om fattar jag inte ens själv vad jag skrivit haha :)

lilla totte va de sötaste jag sett idag :) → http://www.youtube.com/watch?v=vEWEyn5E_j8

nu ska jag fortsätta med naturkunskapen oså ska jag lägga in en bild jag nyss fick av mina brudar, för dom e sånna sötisar ! :)

image193

va sägs e dom snygga eller ? ;)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0