snoooooK

jobbig morgon, hade en sån sjuk jävla skoskav, kunde inte ha några skor, men va ju tvungen, kasta av mig dom så fort jag kom till skolan ändå men, hade mdk halv nio med roger sträng, han är bästa lärarn ever, hade samtal idag och jag ligger på mvg :) wie wie wie . sen direkt efter hade vi samhäll , fick inte komma in i klassrummet först för ja va sen :( haha men sen släppte lilla paula in mig , hann knappt sätta mig på stolen innan vi fick gå igen , så vi slutade en trekvart tidigare , det var ju inte lite gött eller jo :D sen käka jag sallad med sara, camilla, erik, william & david, trevligt må jag säga :) sen hade vi svenska, spelade upp teater som vi övat på ett tag nu , det gick as bra :D jag var så jävla bra , haha :) där fick vi sluta tjugo minuter tidigare med , fan va snällt :) då sluta vi skolan med kl. 13.00 så gick jag till emelie , sen kom min faster , fick värsta chocken eftersom hon bor i stockholm :D haha . så gick jag med henne till agassis & käka med ett par till , sen hade dom vuxensnack så jag stack till emelie igen och snacka & slog henne oså :) sen kom mamma efter aaas lång tid och körde hem mig , hon hade köpt räkor till ikväll :D OH så mumma , myskväll ikväll då ! inte fel , inte inte . Hm för tillfället är min syster dum i huet , vi har inte sagt ett enda snällt ord till varann på 3dgr och nu måste jag fixa hennes hår säger mamma :/ uusch .. jaja, imorrn är det fredag :) ge mig varmt väder bara !!!!

image199

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0