summerjaam

lördagen fixxade till sig till ngt bättre än jag förväntat mig, jobbade hela kvällen, men det var riktigt kul och tiden gick fort :) sen så kom pappa med thaimat till mig kl tio :O haha snutte, sen körde han mig till vincent där det skulle va fest, men nejdå, vi satt bara & snacka & pojkarna drack lite och kalle sura åså, så kom de fler dit också, men ja va inte där allt för länge, sen kom pappa och hämta mig igen, så åkte jag hem och nanna direkt..

imorse vaknade jag av solen :) underbart.. så jag tog mitt täcke, mp3, mobil, kamera och matte böcker och gick ut och la mig på studsmattan :D haha snutte, det var hur gött som helst, kokade av solen typ :) har legat där i två timmar eller något, ska ut och lägga mig en stund till, sen ska vi grilla :) myssss.. sen blir det mer plugg, men ja får väl stå ut, ja pluggar ju nästan aldrig, har ju nästan inga läxor på media.

OHH JA BARA ÄLSKAR VÄDRET !

image192

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0