vi ses snart henke <3

kunde inte sova mycket inatt, hoppas på att det snart inte ska kännas så hårt, för jag vet ju att du har det bra, bättre än alla oss som saknar & tänker på minnen. vaknade sent idag iallafall, började med att städa rummet sen rensa ur min garderob, så nu är många kläder väck :) vid fem kom mamma hem och vi lagade tacos, hon försökte få mig på bättre humör så hon kastade massa mat på mig, haha sjuk brud ;) måste plugga egentligen, har matte prov och inlämning i naturkunskap på tisdag, it sucks :( orkar inte tänka på skolan nu, ska sätta på oc och skriva ytterligare ett sms till jonathan, jag älskar dig ♥


jag ger dig all min glädje henrik, för du granskas som himmlens vackraste, du är solen som
lyser över oss och vi alla känner på oss att du har det bättre nu, samtidigt som du är här hos oss.

image185

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0