i can only imagine

min plånbok är återfunnen :) wie wie wie, happy girl ;D hoppade skolan idag igen, är fortfarande inte riktigt frisk, usch, men har iallafall tagit tag i det och ringt vårdcentralen idag, så jag fick en tid vid halv fem, mycket duktigt hanna! nu kommer snart mormor och hämtar mig, vi ska åka och hälsa på morfar, som var en evighet sedan jag gjorde :( han är världens bästa människa, skulle bli så jävla svårt om han försvann, jisses :/ love him! sen ska jag ner till stan, hyra lite filmer jag ska ta med mig till falkenberg, sen blir det nog pingvin med theres och kanske steffi :) sen ska jag ta en sväng om till ungdomsmottagningen om jag hinner, haha.. efter vårdcentralen måste jag en snabbis till apoteket sen skynda mig snabbt till bussen för att åka hem och städa och packa inför imorgon, för runt sju halv åtta kommer irma, malin och steffi till mig :) lite förkrök osånt mys sen åker vi till lane på party :) hoppas de är nått o ha, imorgon åker man ju till falkenberg :) myspys.. ha en bra helg alla bloggläsare :) kisses ;D


image589

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0