Listor

E-post: Fråga om du vill ha
Hemsida: Hannilicious.blogg.se
Du kommer från: Mamma
Du bor: Uddevalla
Mentalitet: Rolig & Galen
Civilstatus: Pojkvän
Stjärntecken: Lejon
Din bästa egenskap: Får lätt folk att le
Din sämsta egenskap: Avundsjuk
Husdjur: Hund
Jag sover: Eh? i min säng
Tror du på något? Ja
Frisyr: Hängande platt
Hårfärg: Ljusblond
Ögonfärg: Blågröna
Längd: För pinsamt

Vikt: Pass, haha
Sko storlek: 38/39
Gillar: Att skratta och va glad

Ogillar: Fjortisar

Favorit mat: Hamburgare, kött, tacos typ
Favorit glass: Hm typ isglass
Favorit dessert: Räkor som fan
Favorit pizza: Ingen, utrota pizza.com
Favorit dryck: Cola light
Gillar du godis? Ja, men äter det inte så ofta
I så fall vilken sort? Allt möjligt
Favorit drink: Sex on the beach
Favorit film: Oh massa olika, The notebook
Favorit dag: Fredag & Lördag
Favorit klädesplagg: Bekvämt
Favorit bok: Läser aldrig

Favorit doft: Olika

Liknar du en kändis? Ingen aning
Senast film på bio: Ciao Bella
Skriver du dagbok? Jag bloggar
Bästa årstiden: Sommar
Vad ville du bli när du var liten? Polis
Katt eller hund? Hund, katter är läskiga
Deppig eller glad? Glad & deppig
Vem/vilka vet mest om dig? Mamma, Theres, Anna, Twinsen typ
Vad har du på dig just nu? En stor tshirt
Vad ska du göra ikväll? Sova
Är du seriös? Ja
Hur många bilar har du/ din familj: Fyra
Vem är snyggast i världen? Säger jag inte
Vad är det för veckodag? Torsdag


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0