underbar sommar

förlåt mig, jag har varit sämst på att uppdatera..

kom hem från sunny beach förra tisdagen (21aug) varit där i två veckor, orkar verkligen inte skriva mycket om det, vi festade 11 av 14 dagar så man är rätt trött fortfarande, det var hur jävla bra som helst och där jag också tillbringade min 18års dag, bättre kan det inte bli :) tack mina tjejjer för en underbar semester :) om ni vill se bilder så finns det på min bilddagbok, har inte hunnit ladda upp alla ännu, men det kommer :) - hannahogberg . .

börjat skolan nu också, känns inte så värst kul, fast nu är det sista året så får väl ligga i :) hänt en massa sista tiden, både bra och dåligt, mjaaa, ja måste iallafall få snacka med dig, för såhär kan inte allt sluta..

och ja, jag ska försöka uppdatera oftare, lovar :)

image584

nu ska jag gräva ner mig i sängen igen, för jag är sjuk :/ KISSES

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0