4dec

hejhej, måste skriva lite snabbt nu, för mami ropar på mig :) men iallafall jävligt soft dag i skolan, rättså rolig ändå :) sen så drog jag en sväng till biljarden, där de va massa folk som vanligt, vår "mötesplats" kan man kalla det, haha :D sen så åkte jag hem med mamma, har hjälpt till att fixa maten, dukat oså, duktig tjej ;D men nu kommer gästerna och markus snart också, för min syster fyller fjorton så vi ska äta fondue, fyfan den godaste maten på jorden typ :) haha, sen goood tårta, godis och film efteråt med babe :) men måste gå nu för nu kommer dom :) kiss / me .

grattis theres
:) synd att jag inte kunde fira dig idag också, men imorgon så blir de kul, lediga också ju :D

Kommentarer
Postat av: tesssy

jaa :)

2007-12-05 @ 13:38:26

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0