GOD JUL!

HEJ ALLA GLADA :D igår blev det utgång i göteborg för hela slanten, jag och emelie åkte hem till ida och johan på förfest, spela nått jävligt roligt spel och tjejerna vann såklart ;) så drack vi en del där, sen tog vi alla bussen in till stan, så hade ida glömt sitt idkort så vi fick stå och vänta och när vi skulle in på park lane behövde vi inte ens visa nått, lite surt menmen, de va rättså coolt ja, jävligt stort och mycket folk, så gick ju linn och emil för salming, linn va lätt snyggast av alla, helt ärligt hade jag tyckt de även om jag inte kände henne.. hände väl inte ngt speciellt där inne förutom att det kom fram en jävligt konstig kille till mig och emelie och sa "om jag hade haft en motorcykel hade jag kunnat fråga om ni velat följa med på en tur, men nu har jag inte det :(" haha okej? sen bara "vad tycker ni om apor?" vafan e de för fråga? hahaha .. det var iallafall skojj, lyckades somna klockan 05.00 typ.. sov riktigt jävla länge, sen gick jag till jobbet och gjorde iordning ett spel, sen åkte med mamma till torp och köpte lite grejjer för imorrn oså.. sen hem och åt fläskfile med pommes och bearnaisesås, så gott! sen så har jag tvättat alla golv i hela huset och nu ska jag börja packa, sen ska jag åka till farfar, vet inte riktigt om vi åker imorrn, rättså jobbigt, men hoppas verkligen, för er som inte vet åker jag kanske till usa imorgon i 3veckor och 3dagar eller nått sånt, hoppas att min pojk kommer hit ikväll och myser med mig, för jag kommer sakna han som bara fan.. hoppas alla får en bra jul och nyår om jag inte skriver här mer :D PUSSPUSS!


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0