helg

Hej allihop (: vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan väl skriva lite om min kväll igår och det lilla av dagen som gått kanske..

Kollade på Bonde söker fru och skratta som fan åt den puckade blondinen som åkte utomlands med Karl Petter, dom satt vid en restaurang och kollade i menyn..
Blondinen: jag fattar verkligen ingenting, har dom inte på svenska?
lite senare ..
Blondinen: jag fattar ju vad fish betydde det är ju fisk .. så jag tog en köttbit ..
Haha kanske inte låter så kul, men det var fan den trögaste bruden jag sett på länge ;)

Vaknade rätt sent och svin trött imorse, hade idrott på morgonen, styrketräning gött jobbigt va de, kommer få sån jävla träningsvärk, men det gör inget, sen hade jag inställd lektion och nu sitter jag hos Carlos och skriver här, ska snart åka hem och börja fixa mig, sen ner till linnsan, så åker vi till göteborg på förferre, med emelie och en massa fler, ska bli så kul (:

Hoppas hoppas hoppas på att jag åker på söndag, vill fan inte vara kvar här mer..

Ni kan dra åt helvete . .


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0