HELGEN

HEJHEJ förlåt att jag inte skrivit på ett tag, haft en fullspäckad helg fast jag inte planerat den alls :)

TORSDAG - jag jobbade på kvällen och babe kom ner och höll mig sällskap rättså länge, sen åkte han hem och efter att jag slutat skulle jag ta bussen hem och påvägen hem hoppar babe på bussen och åker med mig hem :) vi kollar på massa sjukt roliga filmer på youtube haha sen låg vi och mös i sängen, snackade om allt möjligt, jätte mysigt va de, som alltid, somnade rättså sent så vi va rätt trötta dagen efter..

image749image749image749image749image749

FREDAG - min icke morgonpigga pojkvän låg kvar i sängen medans jag lyckades ta mig upp fast jag var svintrött, fixade iordning mig lite oså, sen kom jag in med frukost på sängen till min babe, han blev jätte glad :D sen tackade han mig massa gånger under dagen för det, haha sötis! vi åkte iallafall till skolan tillsammans och morgonen började med att vi skulle beställa studentmössor plus att det blev mjukisdress och ett par trosor, haha jag kan fan inte låta bli, sen så hade jag idrott fast vi skulle bara prata om betyg sen fick vi gå och jag låg på vg+ ska fan få mvg alltså :) sista lektionen va inställd så jag gick och jobbade några timmar istället, sen åkte jag hem och det var inte direkt kul för jag fick en massa jävla utskällningar så jag packade med hela mitt hem och åkte ner till twinsen för att bosätta mig, haha.. vi köpte godis, läsk och kebab och kollade på idol, jag och emelie satt och grina varje gång marie sjöng och när dom filmade hennes söta pappa, haha jag blev skit glad när marie vann så ringde jag såklart och rösta också haha, värdig vinnare! :) sen kollade vi på en jätte bra skräckis, the hitch tror jag den hette, sen dregla vi kudde med mavi bredvid oss :)

image749image749image749image749image749

LÖRDAG - vaknade vid 10.30 då linn åkte och jobba och jag, emelie och emil åkte till göteborg, helt oväntat så ville emelie dit, så vi skulle lämna tillbaka ett par skor för henne oså, samtidigt hittade jag två par byxor och en tshirt och emelie hittade lite med :) var inte där så jätte länge, var ju så jävla mycket folk också, men vi hann med vad vi skulle sen åkte vi hem igen, han släppte av oss i ljungskile för vi skulle hem till twinsens andra hem, haha sen körde kerstin in oss till stan, hon hade köpt cider och gottis till oss också :D sen så drog vi hem till lägenheten, gick ut med mavi och köpte mcdonalds, blev riktigt mätta sen duschade vi och gjorde oss fina för lite förkrök, så kom det lite mer folk och linn kom hem också, efter en tids drickande i lägenheten drog vi oss till gg, inte så jätte mycket folk ute, men det var faktiskt trevligt ändå, inte lika trevligt efteråt när vi skulle till lägenheten igen, då blev det massa jävla bråk så jag drog hem till min babe istället, med världens tyngsta väska, hur jobbigt som helst, men fick iallafall somna med mina älsklingspussar och babes armar runt mig :D haha..

image749image749image749image749image749

SÖNDAG - vaknade runt 11 tiden då pappa kom och hämtade mig, åkte hem och bytte kläder sen skulle jag och mamma dra oss till ikea, kolla på ny säng och smågrejjer till mitt rum, sen när jag var påväg dit ringde carlos och undrade vart jag var, och då var han på jobbet fast det var jag som skulle jobba, som jag inte hade någon aning om och för att någon skrivit upp mig på det passet, så jag blev på gaaanska dåligt humör eftersom jag var helt sleten och skulle jobba, men aja smällar man får ta, vid 17.00 kom emelie och bytte av mig och vi snackade lite oså, sen kom mamma och körde hem mig, jag var ensam hemma och käkade janssons frästelse, så jävla gott och kollade på film, sen började jag städa i mitt rum, är fan expert på att skräpa ner :( och resten av kvällen ska jag plugga som fan :( men jaja, nu ska jag börja pluggandet iallafall.. hoppas ni hade en lika bra helg som mig :) KISSES !!!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0