im happy

I AM HAPPY, ARE YOU? (:
image747

hejhej, nyss kollat två avsnitt av andra avenyn, haha lite besatt och alla som säger att det är dåligt har förmodligen bara sett ett-två avsnitt (som markus) haha.. imorgon ska jag nog en snabbis till torp och kolla på en mysdress och en sjal eller något, sen till gymmet om jag hinner sen typ bowla eller bio eller något med tjejerna :) på fredag kanske det blir gamleport, om jag fixar fritidskort oså, hoppas lite faktiskt :) min bror ringde imorse föresten, från nya zeeland, jag skulle precis ut i kylan och gå till skolan och han stog i en telefonkiosk med shorts och tshirt och de var över 20grader runt 19 tiden, fyfan va avis haha, han har vart borta i två månader eller nått snart, känns skit länge, han kommer hem och en och en halv tror ja, sen åker han iväg efter två månader igen :O jag frågade om jag fick följa med då och det fick ja, har fan inga pengar nu men, det skulle vart jävligt tufft och om elva dagar drar jag till värmen :) haha nu laddades ett nytt avsnitt av andra avenyn klart så ska väl kolla på det, have it !

vet att du läser detta älskling :) ville bara säga att jag älskar dig !!! / din sötis .

Kommentarer
Postat av: tessy

vilka är tjejjerna :(?

2007-12-05 @ 13:37:53

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0