lördag

image738
hejhej sitter på min brors dator och lyssnar på massa musik eftersom jag bara
har gammal röten och tråkig uppe hos mig, nerladdningsprogrammet funkar inte
heller, men min brorsa har hur jääävla mycket musik som helst :) så ska se till att
utrota all sket musik på min iPod nu och lägga in ALLA låtar härifrån, om det får plats..

min räddning till resan nu :) åh vad jag längtar, jag skiter faktiskt i om jag firar min jul i
snö eller i värmen, kommer säkert ändå inte komma någon snö hit, mohaha, medans
jag chillar under en palm vid poolen i massa plusgrader med en kall cola i handen,
plus en massa feta shopping ställen, wendys hamburgare, subway, starbucks och
allt sånt där, det är nog bättre än en jul i slasken hemma :) om några timmar är det
bara två veckor kvar, hoppas det går snabbt för vill bort från piss skolan, usch vad
mycket jag har att göra innan jag åker, måste bli klar med första utkastet för
projektarbetet, och vi har inte ens börjat? fyfan, knappt att vi kommer hinna, men
vill verkligen inte få underkänt, fast det gör ju inte saken bättre att alla lärare
lägger sina läxor i slutet på terminen när man redan har massor att göra, ska inte
klaga nu :) det är snart över, för på fredag ska vi kolla studentmössor, nu är det
inte långt kvar :) orkar inte skriva mer nu, hoppas ni haft en lite bättre lördag än mig..

jag älskar dig .

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0