onsdag

image752

igår kväll kom babe hem till mig, han ville kolla på fotbollen så jag kollade på andra avenyn istället, haha.. sen så satte vi på girl next door, sett den flera gånger tidigare, men den är bra och markus blev lite kåt av den, haha it's true! sen så kunde vi inte sova som vanligt, vi var jätte barnsliga och jag flabba hela tiden haha det var iallafall mysigt, sen imorse hade jag sovmorgon men inte babe, men han försökte väcka mig så mycket som möjligt ändån :( sen pussade han mig hejdå fast ja visste att han ville ligga kvar, sen i sömnen hade jag stängt av mitt alarm så det ringde inte, kul att jag var alldeles försenad plus att jag inte kände mig sådär värst clean så jag sjukanmälde mig och tog mig en lång dusch, sen kollade klart alla avsnitt av andra avenyn.. har pluggat en massa idag också, tröligt. mamma kommer hem snart, jag har önskat tacos så jag hoppas det, sen blir det ju bonde söker fru finalen, haha so fun! fick reda på att min farfar blivit sjuk också, inlagd på sjukhus nu, fan då, känns som massa hemskt alltid händer i december, igår dog ju en tjej här, usch :/ om han blir sämre kanske vi inte åker på söndag :( jag ber, låt han bli frisk <3

tur att jag har dig markus.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0