torsdag

jobbeT (: denna torsdagen började med att jag och theres vaknade hemma och theres och hon gick upp och fixade sig och allt , medans jag låg kvar för jag började 12 :D och sen gick hon cirkus en timme innan mig till skolan , då gick jag upp och fixa mig jag också .. första lektionen jag hade är den onödiga mentorstider , fast då fick vi reda på att vi skulle prova studenmössor imorgon morgon :) efter den lektionen , hade jag foto , satt helt själv vid en dator på bilddagboken typ? jätte trist , kunde inte jobba på lektionen eftersom kameran låg hemma och kunde inte gå direkt heller för då blir inte dan glatter ! sen så skrev jag ut några fotobilder och smög därifrån .. sen så gick jag till jobbet där min syster och mamma nördade sig .. så fick jag pengar av mamma så gick jag och andrea till cactuz och käka panini , riktigt mättande och gott :D sen så gick jag tillbaka till jobbet och hjälpte mamma en stund, och nu har jag tatt över och ska jobba till 22 tiden , har faktiskt inte lust , inte kul att känna så när man jobbar i 30 min? :S haha , hoppas det kommer mycket folk .
image967

MINGLA
igår var fan en trevlig dag, fast vädret sög rätt hårt ;/ jag sov väääldigt länge , skönaste på länge , ingen hemma så ingen som tjatade på mig att jag skulle upp heller , förutom min vovve som blev kissenödig vid ett tiden , kanske på tiden att gå upp då ? :D jag kollade ett halvt avsnitt av OC för sen bestämde jag och theres att vi skulle dra till torp , så jag var tvungen att skynda mig lite , åkte ner till stan och vi gick bort till bussen ut till torpet , hittade bara toffsar medans theres hittade lite body lOtion, någon tröja så fick hon en sjal av mig som en dag sen födelsedagspresent :) tänkte inte köpa något eftersom jag ska köpa något lite coolare i US and A men när hon sa att den va så fin så var jag tvungen (: sen så käkade vi på briggen , dyra maden men so nice :) sen åkte vi in till stan och gick hem och slappade hos theres , efter att vi skrattat i cirkus 45 min kanske pga fula warpbilder så ringde vi steffi och bestämde att vi skulle gå på bio , proppfullt , satt som packade sillar , händelserik biostund faktiskt , mer av det kan ni läsa på theres blogg , haha ..

HAVE IT !

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0