torsdag

image758

hellO ! (: är med min babe nu, han ligger i sängen och spelar tv spel fast han borde plugga, jag har redan pluggat klart duktig som jag är, har en del kvar men dom ska inte vara klara på länge så . . har köpt chips, dricka & hyrt film till oss så vi ska mysa snart , kolla bonde söker fru också , ett måste :D

vart på ett jävla dåligt humör idag, men när jag kom till mamma fick jag panini med vitlöksdressing, snacka om gott ;D sen så hämtade hon babe så åkte vi hem till mig, imorgon ska jag till göteborg och festa , med tvillingarna , deras vänner i göteborg plus massa fler som ska åka ner från uddevalla , ska bli riktigt roligt och linn ska vara med på tävling där också , så vi ska heja på henne !

men nu ska jag skutta till sängen och hjälpa min babe med läxorna och pussa på han :D haha ! BYE THEN <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0