15

153893-95
förlåt om jag bryr mig men jag älskar verkligen att du finns :$ tänk att människor kan betyda så mycket ?

skrev inte igår näe, här får ni väll veta vad som hände dårå :) gick till skolan 08.30, eh minns inte vilka lektioner vi hade :/ svenska & samhäll tror jag, sen eh hade vi ingen psykologi så jag och rebecka satt & grejjade med affisher i datasalen sen gick runt på massa skolor & satte upp dom, lite kämp men vad gör man inte? ;) sen bad mamma mig gå & hämta hennes skor som var på lagning, så snäll som jag var ;D så drog rebecka hem sen och min syster och hennes kömpis bjöd med mig till mcdonalds :) haha.. sen gick jag iväg och solade, fick rejält med färg faktiskt :) bra det! sen eh åkte jag hem, började med min otroligt knepiga-svåra-cpiga o vet inte allt, skit läääxa iallafall, inte klar på långa vägar! hjälpte mum att packa till fjällen dit hon åkte idag, med en massa  brudar ;) haha galna e dom, festar en hel helg :D hahah . .
sen blev det ännu mer OC ♥


idag dårå, den 1 februari ju :) jag vaknade inte imorse :/ mummi frågade om jag hade sovmorron & då sa jag ja :S men de hade jag ju inte, haha trög e ja . . när ja vaknade vid 9 tiden , var bara min brorsa & hans tjej hemma så runt 11 tiden körde brorsan mig till skolan :) rebecka hade också vart sen idag, haha konstiga e vi, vi kmr ofta sent på samma dag och är sjuka på samma dag utan att vi vet om det :P jaja . . sen började vi fixa till våran bar vi ska ha i skolan imorrn , ska ha festival , tävling mot mp2d (suger) :P kom och rösta på MP2A - A GOOD NAME FOR A FESTIVAL ;D efter skolan drog jag & käka mat med ami :) sen skulle jag jobba, trög dag idag, haha en jobbig kund kom in idag, ska alltid sätta sig och snacka, men han e allt snäll, fick ju ocbox av han :P och nu ska jag få säsong fyra :P besatt ell nått ! rätt trött nu, ska välja en massa valbara kurser nu, jobbigt :/ usch! sen blir det sova, ska upp tidigt imorrn, måste förbereda festivalen o grejjer! på kvällen ska jag antingen till lysekil eller så ska jag träffa kevin ;D för han kommer fem från två månaders semester i thailand, om han orkar förståss, det måste han om jag inte åker & festar iallafall, SNUTTE ♥ ska dregla kudde nu, lång dag imorrn, men heeelg :D I LOOOVE !!

168702-66168702-66168702-66

veckans röda hjärta går till: kevin wilson. min bästa vän.
killen som alltid ställer upp och kan berätta allt för, det
finns ingen som kan ersätta dig. för allt i världen vill jag
aldrig att du lämnar mig. ♥ älskar dig bästa vännen!


-HANNA-

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0