16

Fredagen ♥ kom till skolan vid halv 9 då vi började ta fram allting till festivalen vi skulle ha, fick sex stora lådor med godis, femton backar dricka plus att hela klassen fick femtiofem kilo chips :O plus en massa, massa mer. Festivalen blev riktigt lyckad faktiskt, inte som jag tänkt mig endån :) Stog i baren, haha.. Vet inte hur mycket man käka asså ? :O men jag fick jätte ont i magen, efter vi hade städat bort allt oså, vart jag hur trött som helst, höll på & somna i skolan, satt kvar en stund i skolan & snacka med kalle, vincent, philip & dom, haha så roliga :) sen gick man till biljarden, väntade på att pappa skulle komma & hämta mig, sen åkte vi till willys, köpte massa gott till kvällen och räkor, mumma :) sen kolla vi på lets dance, bara för att lillsyrran ville det, usch det är så dåligt tkr jag! Sen kolla man på ngn movie med Jim Carrey och sen hade jag och pappa hyrt Beck - Gamen, så vi kolla på den. Skulle ju egentligen vart med Kevin för han kom hem från Thailand igår, men jag hade bestämt att jag skulle till Lysekil så jag sa att vi inte kunde träffas, men sen ringde jag han endån, och han kom direkt, fast det va väldans sent..

168702-63
Ny bild!

Gud va brun han var alltså :O fy bubblan, haha.. Först kolla vi en halv film på tvn,
sen så spelade vi Buzz, han vann :( Sen skulle vi gå & lägga oss, men när vi väl
gjort det vart vi inte trötta, så jag ville höra allt om resan till Thailand, allt som hänt, fyfan vad härligt det lät, allting! Låg i hans knä medans han berättade om sina två månader i kanske 2 ½ h :) Sen berättade jag om allt som hänt här hemma, inte lika roligt, men han lyssande iallafall på mig.. Han va så mysig alltså , OH . . runt sextiden somnade vi, och vaknade tio imorse, för jag skulle ner och sola, när jag kom hem låg han fortfarande och sov, SNUTTE! nu har han nyss åkt hem för hans familj skulle komma på besök, han ville att jag skulle följa med men hans familj vill nog träffa han själv trodde jag, eftersom dom bor i USA och inte träffas så ofta, men bubben ringde nyss och fråga om jag kunde komma endån, för hans mamma hade frågat efter mig :) haha sött! Men jag orkar nog inte, ska fixa med annat idag! Älskar dig min bästa vän, finns alltid här för dig ♥

153893-96

Lördag ♥ som sagt åkte jag ner och solade imorse, och nu sitter jag här då, hm får ser vad som händer senare. Rebecka nämde nått om att vi skulle kolla på någon fotboll ngnstans, så får ser hur det blir. Ikväll vet jag inte, vill hitta på ngt riktigt skoj :) Vill åka ut till torp och shoppa, men tror inte jag hinner, är ju så seg när det gäller & fixa sig :P

Är himlans glad faktiskt, varför är hemligt :) bara närmaste som får veta ..

saknar dig, tänker på dig! PUSSPUSSPUSSPUSS
 HANNA HÖGBERG


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0