17

153893-91

wie hello lutions :)
igår blev det inte som jag tänkt mej riktigt, åkte ner och sola tidigt på morgonen, sen skulle jag vara med beccisen min när hon kommit hem från någon match, så jag avbokade både att åka med till kevins lägenhet eller att åka med pappa till båtmässan i göteborg, som jag ångra stort :( för när rebecka väl kommit hem så skulle hon vara med sin pojke istället, snällt, eller oxå inte.. sånt som händer (fast det händer hela tiden just nu :/) hihi ! :P hade ruggigt tråkigt iallafall och mådde lite dåligt, så sov en stund, sen kom min granne hit, och sen kom pappa och lillasyster hem också, fick tacos så kolla vi på melodifestivalen och sen bruce den allsmäktige, KUL! sen hade jag tråkigt igen, så jag gick ut med hunden, då såg man att det var fest på gatan bredvid, gick hem med alice.. haha och rutten som jag var gick jag dit helt själv, folk överallt, så tog en kille tag i mig och drog ner mig i källaren där det satt massa folk och spela klädpoker, där jag vart tvungen & va med, haha.. trot eller ej men jag vann faktiskt :) haha fan vad jag skratta åt en rolig tjockis som fick ta av sig allting, sen kom sandra dit också, den enda jag kände där, fast alla var mycket trevliga :) skit kul hade jag faktiskt.. sen var de någon Martin som följde mig hem, sen somnade jag bums :)

idagens vaknade jag vid 12 tiden, pappa och lillasyster åkte iväg för & spela cup (lillasyster alltså) :P haha! satte mig en stund vid datorn, kollade in lite modesajter, ruggigt snygga kläder man hitta alltså :) sen somna jag lite till, sen vart jag pigg. visste att jag var tvungen att städa idag, började med att damsuga hela övervåningen, sen fick jag en brilliant idé att möblera om mitt rum, vill ju ha lite nytt, har haft det samma i flera år känns de som :/ så jag började värsta fixa och eftersom jag var ensam så fick jag flytta allting själv, flytta om alla möbler i rummet, sen kom kevin oxå, men han va bara trött så han låg i sängen hela tiden och sa bara om saker va bra eller dåliga :P sen sa han till mamma att han gjort allting, TÖNT! haha så nu vet alla, han hjälpte inte till ngt.. slängde ruggigt mkt grejjor och tog in massa nya, ser faktiskt inte ut som samma rum längre, riktigt nöjd blev jag om jag får säga det själv :) hittade en skit snygg lampa på ikea sidan när jag var inne och kolla, och när jag kolla under sängen så låg det en sån där, haha lurigt, så jag montera ihop den, får be pappa hjälpa mig få upp den bara :D sen kom mamma hem från sälen och kevin åkte och köpte pizza, usch det vidrigaste som finns så han fick köpa mcdonalds till mig snutten :) sen åkte han till sin kompis anders och jag och mamma fixa popcorn och godis & satte oss vid tvn, sen kom resten av familjen hem plus brorsans tjej, som oxå räknas in som en familjemedlem ibland, haha.. och dom blev riktigt imponerade av mitt rum :) haha glad blev jag typ! sen satte jag mig vid datorn a litta bit, har lite bilder på rummet här, tog dom i mörker så dom blev lite knas, har inga bilder på hur det såg ut före, bara dom som känner mig vet :P men dessa duger säkert, kommentera gärna vad ni tycker också :)
168702-68
168702-67
168702-71

PUNKTERA ATT JAG HAR MÅLAT VÄGGARNA SJÄLV :) mohahaha

men nu ska jag lägga mig, kolla på oc, men första ska jag lägga in låtar på min älskling iPODEN.. dregla kudde efter det :)

SMEK ♥
♥ hanna

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0