18

153893-63

HI Monkies
funkade inte att komma in på min blogg igår som vissa kanske vet. så får skriva om min måndag nu då. började skolan 08.30 då vi hade bild. rebecka var inte där, men då jobbade jag lite på lektionen iallafall, haha. fortsatte med min thaigubbe, så söt han blir :) sen hade vi äckel svenska med äckel lärarn, lika tjurig som vanligt, sen utlyttjade jag eric på matrasten, för han fick äta med mig (eller tvärtom:P) haha. slutade sen iallafall, då gick jag till mamma en stund, och sen till farfar för att jobba, haha så söt är han, ska alltid bjuda på glass och erbjuder sig alltid att köra hem mig, snutte :) sen hade jag bestämmt att jag skulle plugga när jag kom hem, men nejdå, aldrig. somnade en stund istället, sen vart jag för trött för & plugga, PUH :( får aldrig någonting gjort, läxor är inte min grej! sen vid typ 22.00 gick jag och la mig, kollade på 'In the mix' först med Usher och Emmanuelle Chriqui, snyggon! sen somnade jag gott!

Imorse började jag 08.30 igen, trött som aset, men det är jag alltid. hade foto första :P emma tog massa bilder på mig i studion, som jag lägger in här nere ;D träffade inte rebecka idag heller för hon åkte till göteborg med sin expo grupp, så jag var med emma hela dagen, var på östrabo och kolla på filmen 'dont drink and drive' fick nästan tårar :| BU! sen hade vi as lång rast, onödigt lång, sen psykologi :P hm dom lektionerna e väll helt okej, jag gör dom rätt roliga, eftersom jag typ e den enda som snackar på lektionen, torrisar e alla andra ;D haha så blir jag kallad hönan-hanna av läraren :) slutade sen iallafall.. gick en stund till mli och linn, lekte med lilla mavi, sweety <3 sen hade jag soltid så fick springa dit, så söta tanter som jobbar där. när jag kom bara typ skriker "Nuuu är det Hanna som kommer!" haha .. sen när jag skulle gå "Du har fått riktigt fin färg nu Hanna" hahaha! sen hade jag inte lust att åka hem, för då visste jag att jag vart tvungen o plugga skiter ut maj.. så jag shoppade lite på stan istället, livet ju :) hittade massa grejjer till mitt rum åså :) köpte en svart vas, dekorationspärlor, tidningställ, ett blått fat man ska ha ljus på + skolgrejjer, måste ju oxå köpas ibland :) fast grejjer till rummet, design grejjer och sånt är så jävla kul & köpa :) så nu är jag glad :D haha.. sen kom man hem, satte mig vid datorn och la in bilderna som tagits on me today, sen vart jag helt beslutad att jag skulle fixa plugga idag, men fan varför går det aldrig? :/ HATAR! ska göra litta litta innan jag somnar har jag bestämmt iallafall.. Min dag det ;)

här kommer 3 av de ca 50 bilderna :P ;
168702-89168702-88168702-86
Galeeen bryd e ja :)


Och till sist... David Hasselhoff säger hejdå ♥

168702-77


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0