19

Hej Fuckers, sitter och ruttnar i skuuulan nu, riktigt tråkig. började 9.00 idag, rebecka var inte där, så jag trodde att hon dissade mig för tredje dagen i rad, haha.. BUT NO, hon kom när lektionen va slut typ, sen hade vi matrast och ja satt och flumma sönder igen, övertrött väll, haha satt och imiterade en viss person, hemlis :) och nu sitter jag här, inställd psykologi, och rebecka har cp matte med per hammar, mohahaha! om om två timmar har vi idrott, vettefan va jag ska göra på rasten, inte sitta här och bli gammal iallafall :P
efter skolan ska jag nog åka till gymmet med pappa och köpa årskort :) happy time.. ikväll måste jag plugga och göra klart allt jag ligger efter med alltså :/



snyggt snyggt snyggt hår ;D VILL HA!

skriver mer ikväll :)


IM OUT

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0