19

den här klänningen (vänster i bild) är ursnygg! vill ha en riktigt söt klänning till sommaren, och jag gillar lila, fast jag bara passar i en speciell nyans av lila, BU :( söker en riktigt snygg klänning, om ngn vet vart man kan hitta det så hör gärna av er. OH kolla denna bronsguldiga "klänning" med en massa söta smycken till är pricken över iet, kanske lite väl urringad, men det kan ju vara sexigt det med, haha. dessutom hade den lila färgen på tightsen vart himla smickrande tsm med svarta höga klackar men även också låga söta sommarflops.



om ni inte sett det har jag skrivit här nedanför idag redan, så här kan ni få veta vad som hänt resten av dagen : hade idrott då, rätt jobbigt, men töntig lektion, haha allt är så lätt? eller lixsom ska man inte känna sig svettig osv efter en gympa lektion? :S jaja.. gick till mamma efter skuulan, hyrde film och sen åkte vi och köpte tacos, fixade till det och hade det mys framför tvn :) kollade på en sån äcklig film "human trafficing" rekommenderas! men gud så jävla sjuka människor är, började gråta tillome, uhh ! sen typ skrev jag ut en massa läxa på sju sidor, som jag ska renskriva ikväll, fyfan va jobbigt :/ får väll börja nu iallafall..

ÅH jag älskar stora tshirts ;) kolla bara på denna härliga, inte bara en man har hemma utan kan mysa med ute med :) haha.. YES YOU GOTTA HAVE STYLE ! <3

On the cover of a magazine

sleeeeeep weeeeeeLL !
IMOUT ♣

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0