20

sitter här och har nyss laddat ner 26 låtar av ashlee simpson, laddade ner en först, och den va så jävla bra så fick ladda ner en massa :) haha.. inte lyssnat på henne så värst mkt innan, men hon gör flashiga låtar tkr ja :) riktigt bra! plus att hon är riktigt vacker.. jessica simpson e inte alls lika fin!

japp, skuulan suger balle :( haft två lektioner idag, sen slutade jag 11 typ, kul att jag fick veta det, väntade till min nästa lektion som börja 12, och då hade vi ingen :/ inställd två timmar engelska med :D gottigt! så nu sitter man hemma, nyss druckit en milk shake strawberry, brorsan & hans flicka åkte nyss iväg så nu är man ensam, uhh älskar att vara ensam hemma :) spela musik på högsta volym, springa runt naken osv. hahahaha! är skit trött nu :S ska nog sova en stund, sen fixa till sig och ta på sig litta bit snyggare kläder, dom jag hade i skolan va dom första bästa jag hitta i garderoben :) ingen hit men endån.. sen börjar jag jobbet 17.00!



vill färga mitt hår igen är så jävla inne på svart alltså, men inte många som passar i det tkr jag, kanske är värt att pröva? :) kolla ashlee, sånt hår ska jag försöka få :) rena drömmen.. kolla på det :( stryp mig jag vill ha sånt NU ! mihiii..

PUSS PÅ SKINKAN <333

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0