21

fredag idag dårå, riktigt skönt :) först på morron hade man muntliga nationella, cp fitt lärare asså :S "du snacka väldigt bra och uttala alla ord rätt, men du kom ju försent till lektionen och hann inte snacka klart allt eftersom ja måste gå nu, så då blir det inte så bra" .... EH? VA?!!!! kärring.. sen hade jag inställd mdk med, så käka oså med rebecka, sen hade vi filmlektion, haha vi gör inte ett skit på dom, och idag bara vi skratta hela tiden, och våran lärare är helt lycklig hela tiden för han ska få en liten bäbis närsomhelst :) haha.. han typ bara "Waaaazzup" och var på helt glatt humör, o ja & rebecka försökte filma våran egna lille parodi, men det gick inte susen, eftersom vi bara skratta hela tiden :) hahah.. sen gick vi två timmar tidigare från att vi sluta och spela biljard, jag vann! viktigt! sen kom lisa till biljarden o vi softilerade där lite oså, sen gick jag och sola och dom andra åkte hem, yeh im not white anymore ;) drog och snacka med emelie ett jävla tag oxå, sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem & käka räkor och chips, ska kolla på "Poseidon" nu :) imorrn ska man upp tidigt och jobba, skriver nog mer imorrn säkert :)

♥ ADRIANA LIMA. Har någon skapats vackrare så dra mig baklänges ;)
168702-99

KYSS MIG SOM OM DET VAR DIN SISTA KYSS BABY
HANNA

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0