23

168702-107168702-106168702-104
uscha va man mår illa då :/ vaknade kl. 7 imorse med, när jag väl kunde ha sovmorron.. igår var ju riktigt jävla kul iallafall :) skulle ta bussen ner till stan vid 20 tiden men missa den när jag gick mot bussen, sånt som man stör sig på som fan, så fick ringa min lilla vän, som kom och hämta mig och körde ner mig till stan, hoppade av vid kampenhof där jag träffa david, sen kom lisa och lovisa med, väntade på bussen, ruggigt mycket folk, som tur är kom man på bussen och rebecka satt redan på, så man fick sig en sittplats med, fast man satt helt ihoptryckt, för bussen var helt smockad, usch svett, haha! sen när vi skulle hoppa av så visste ingen vart de va typ, vissa bara 'de är nästa hållplats o skit' men alla utom ami och hennes vänner gick av, så var det precis där vi hoppa av, så ami o dom fick gå en jävla bit, kom helt ledsen sen, haha snutte! aa, vad ska man säga? det var ju inte lite folk i huset heller, alltså man fick verkligen knö sig fram, helt sjukt mycket, men kul folk i vart fall :) träffade många man inte sett på år och dar, riktigt kul :) hände en del med.. omogna jävla kille som ska slåss, MED TJEJER :| då är det nått fel, och det är nått fel på dig, stog och slog & sparka rebecka, sen skulle ja gå emellan så fick jag världens spark mot höften, aoutch :S cp! eh ja venne allt som hände, men äntligen en fest med mycket folk säger ja bara :) sen kom polisen oxå, ibland tycker jag så otroligt jävla illa om dom :S någon hade snott rebeckas jacka så hon va inte direkt glad, så jag skulle försöka leta upp den inne i huset, aa fick gå in för polisen, men sen sa han "va letar du efter?" .. "en jacka sa jag ju" .. "men du har ju redan en på dig" .. "eh trög, det är min kompis jag letar efter" .. "nej om du redan har en jacka på dig får du inte leta efter någon annans" .. jävla cp potatooo! sen stog vi utanför huset skit länge, det var fan -11 grader :S kunde inte ens röra fingrarna, men söta adam stog och värmde mig iallafall, snällt :) haha.. sen gick vi neråt mot vägen för att coolingen skulle komma och hämta oss, tillslut kom han, så skulle jag gå över vägen och jag ramla som fan, haha måste sett sjukt ut :) fan va gött att komma in i en varm bil, sen körde vi till stan, så sa jag att jag var hungrig så gick bilisten och köpte kebab till mig :P sen funka inte bilen så blev han skit sur och jag bara skratta och käka min goa gratis kebab, haha! fick vänta på att ngn skulle komma med startkablar och skit, tog en timme extra att komma hem för mig då, sen kom jag äntligen hem och somna direkt i en varm säng. gotttttttttttt! och fyfanken vad jag hade ont i halsen imorse, och venne hur jävla dåligt jag mådde, nu är det lite bättre iallafall, är ensam hemma nu, ska ta mig en varm dusch, ta mig en godispåse och börja plugga skiten ut mig.. samhäll, psykologi, svenska, foto och massa... vill bara vara ifrån skolan NU! trevlig myssöndag på er alla :) skriver kanske mer senare! kom in igen! :D

168702-91
◊ the crazy one - IM OUT -

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0